A pécsivel összefogva a Pannon Egyetem és a Corvinus Egyetem Fenntartható, intelligens és befogadó regionális és városi modellek címmel közös projektet indít útjára.
A Pannon, a Corvinus és a Pécsi Tudományegyetem konzorciumi pályázatot nyújtott be az Emberi Erőforrások Minisztériuma által az Emberi Erőforrás Operatív Program keretében meghirdetett Tematikus kutatási hálózati együttműködések címet viselő felhívásra, amelyen sikerrel szerepeltek és az Európai Szociális Alapból és hazai forrásból több mint egy milliárd forintot nyertek el. A 2020. október 31-ig megvalósuló projekt elsődleges célja, hogy a gazdaságtudományok területén növekedjenek a konzorciumi tagok Kutatási-Fejlesztési-Innovációs lehetőségei, az általuk végzett alapkutatások nemzetközi beágyazottsága a Horizon2020 projektekben. E mellett nagyobb szerepet kapjanak az európai kutatói hálózatokban, minél több kutatási programban vehessenek részt az európai kutatóhelyek között kialakításra kerülő szorosabb kapcsolatok segítségével.
A projekt keretében megvalósuló kutatások három fő pillérre épülnek. Ezek közül az egyik a Térségi sikert és versenyképességet meghatározó faktorok azonosítását, a modellalkotást tűzte ki célként, a másik a társadalmi és gazdasági fenntarthatósági modell szerepét vizsgálja a természeti és a kulturális örökség menedzsmentben, míg a harmadik a társadalmi innováció lehetőségeit tárja fel.
A közös és célzott alapkutatásokba bevonják a tudományterületükön tehetséges hallgatókat és doktoranduszokat is, akik a hallgatói ösztöndíjrendszerben segítik majd a tudományos munkát. A hálózatépítés és kapcsolatépítés ösztönzésére pedig különböző szakmai és kutatói teameket állítanak fel. E mellett a tapasztalatok kicserélésére és a az elért eredmények bemutatására szakmai programokat és fórumokat szerveznek. Számos tréning és képzés segíti majd a projektben részt vevők szakmai és egyéni fejlődését, ezek középpontjában a nemzetközi pályázati menedzsment, innováció- és kutatásmenedzsment és az előadói készségek fejlesztése áll majd. A Pannon Egyetemen pedig egy Marketing Fókuszlabort is létre hoznak.