Átadták a Városmarketing Gyémánt Díjakat, a Marketing stratégiai, márka- és identitásépítési, arculati program kategóriában a „Pécs város arculata, márka koncepciója” városmarketing Gyémánt díjat nyert el.
Pécs arculati kézikönyvét a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar tervezőgrafikus hallgatói tervezték meg Bőhm Gergely tanszékvezető irányításával. Az arculattervet Kovács Eszter, Csányi András Gábor és Pusztai Dávid, az új logókoncepciót Hudák Eszter készítette, a Pannonius Sans és Pannon Next betűcsaládot Boskovitz Oszkár alkotta meg, a város címerét Böhm Gergely dolgozta át. A benne szereplő fotókat Horváth Gábor és Kovács Eszter készítette.
A tervezőgrafikus csapat a Pécs teljes arculati koncepciójának megtervezését pályázati úton nyerte el. A Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kara által kiírt pályázatra nyújtották be elképzeléseiket, amelyre végzett és jelenlegi tervezőgrafika szakos hallgatók adhatták be munkáikat, nagyjából 150-en. Öszesen 40 pályamunka érkezett be 34 pályázótól, ugyanis volt, aki több koncepcióval is nevezett. A zsűri végül egy alapgondolatot választott, nem kész logó- és arculattervet, amelynek alaptétele Pécs a kultúra és a természet találkozása volt.
A logó koncepciója alapvetően a Pécs középkori latin nevéből származó öt templom kifejezésből született. Az öt torony motívuma képviseli a kulturális örökséget, az ezeket körülölelő szalag, vagyis a Mecsek pedig Pécs különleges földrajzát, valamint a városra jellemző összetartást, közösségi életet, a város iránti szeretetet jelképezi. Utóbbi motívum, vagyis a három domb, Pécs középkori címeréből került kiemelésre. A logóban emellett felfedezhetjük a Mecsek lankái között megbúvó háztetőket, és a város alatt pihenő római kori emlékeket is.Sikerült egy olyan emblematikus jelet létrehozni, amely tovább nem egyszerűsíthető, sajátos és megragadja a város egyezményes jellegzetességeit. A logó négy hónap alatt kapott végleges formát, a kézikönyv alig több, mint három hónap alatt készült el.