A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Sopianae 1367 elnevezésű csapata nyerte az immár negyedik alkalommal megrendezett Országos Városmarketing Verseny regionális döntőjét.
A verseny elsődleges célja, a felsőoktatásban tanuló diákok elméleti tudásának gyakorlatban történő alkalmazása, tapasztalatokkal történő bővítése a városmarketing területén. A három fős csapatok feladata egy általuk választott település városmárka-építése, helyzetbe hozása, illetve annak megtalálása miként tegyék egyedivé, vonzóvá. A versenyben való részvételre a városok vezetőit is felkérték, a Dél-Dunántúlon Pécsett, Szekszárdon, Harkányban és Mohácson vállalkoztak rá. Az önkormányzatok nemcsak nyomon követték a hallgatók tevékenységét, de részt vettek az elkészült tervek értékelésében, véleményezésében, s tagjai voltak a zsűrinek is.
A megmérettetésre 17 felsőoktatási intézményből, 62 csapat jelentkezett, s 43 magyar városról készült városmárkázási stratégia. A december 4-én, Miskolcon megrendezésre kerülő döntőn a 6 előválogatóról két-két csapat vesz részt. A pécsi regionális döntőből a megyeszékhely városmárkájáról és pozícionálásáról író Sopianae 1367 és a Mohács városmarketingjét feldolgozó Market(un)ing elnevezésű csapat jutott tovább.