Két nyertese is van pécsi önkormányzat és a vagyonhasznosító vállalkozásösztönző programjának a K20 Kirakatnak.
Két innovatív vállalkozás számára adott a lehetőség arra, hogy kipróbálják magukat a belváros szívében található üzlethelyiségben. Április és július között a KalandPortál Pop-Up képregénybolt és a Márkád Kódja Pop-up Stúdió költözik a K20 Kirakatba.
Képregények és társasjátékok világa Pécs szívében
A KalandPortál pop-up tevékenysége ismerhető meg a következő négy hónapban a K20 Kirakatban. A vállalkozás betekintést enged a képregények és a társasjátékok világába, saját kiadású nemzetközi és pécsi tematikájú képregényekkel. E mellett társasjátékokat is meg ismerhetnek meg a betérők a legújabbaktól kezdve a klasszikusokig, emellett szakszerű tanácsadással segítenek eligazodni a társasjátékok rengetegében sok ismert kiadó jóvoltából. A KalandPortál kulturális és közösségi élményeket is kínál számos kreatív programmal és tematikus játék-esttel.
„Az olvasás és a játékok ötvözésével egy olyan helyet teremtünk, ahol a látogatók nemcsak képregényeket fedezhetnek fel, hanem interaktív programok és workshopok révén fejleszthetik is magukat. A hely célja, hogy a képregények és a társasjátékok világán keresztül inspiráljuk a fiatalokat és felnőtteket az önfejlesztésre, kreativitásra és az offline közösségi élmények megélésére.” – mondja Steiner Kitti, a vállalkozás egyik tulajdonosa.
A saját márka ereje
Egy vállalkozó számára nagyon fontos a megjelenés, legyen szó saját stílusról vagy éppen a vállalkozás arculatáról, megjelenéséről. Márkád Kódja Pop-up Stúdióban a saját márka erejét fogalmazzák meg elsősorban olyanok számára, akik vállalkozást építenek, karrierváltásban gondolkodnak, vagy éppen stílust váltanának. Segítenek nekik magabiztosságukat erősíteni, megtalálni saját signature stílusukat, és hitelesen megmutatni valódi énjüket.
A stúdióban workshopok, személyre szabott tanácsadások és élményalapú események segítenek abban, hogy belső értékeiből építse fel az énmárkát. Különös figyelmet fordítanak az újrakezdő nők támogatására, akik az egyéni stílusuk megtalálása révén új alapokra helyezhetik önértékelésüket, visszanyerhetik önbizalmukat és magabiztosan léphetnek tovább személyes és szakmai útjukon.
„A stílustól az arculatig, a vizuális kommunikációtól a webdesignig, teljes körű márkastratégiai támogatást kapnak a résztvevők, hogy az egyéniség erejéből született márka hitelesen és emlékezetesen jelenjen meg a világ előtt.” – emeli ki a vállalkozást vezető Sóki Judit.