Horvát és magyar határon átnyúló együttműködés a kreatív iparban projekt keretében, új magas minőségű bőrkesztyű-márkát hozott létre innovatív informatikai megoldások alkalmazásával az értékesítés és a marketing területén a pécsi Szilvio Kft. és az eszéki Studio 33.
A városi közlekedési kultúra az elmúlt években jelentős változáson ment keresztül, a gépkocsik száma jelentősen megemelkedett, mind e mellett a veteránautók is fénykorukat élik. Az egyedi megjelenésű járművek pedig új piaci lehetőséget nyitottak a kesztyűgyártásban és az értékesítésben egyaránt. A piaci kínálatból jelenleg ugyanis hiányzik a városi közlekedéshez illő, sportos megjelenést tükröző stílusos bőrkesztyű. Ezt a piaci rést használta ki a pécsi Szilvio Kft. és az eszéki Studio 33 közös határon átnyúló projektje, amelynek középpontjában az autóvezetéshez használható bőrkesztyűk tervezése, valamint e márka bevezetése, felépítése állt. A projekt során olyan termékcsaládot fejlesztettek ki, ami magas minőségű bőrből készül, egyedi szín, stílus és anyaghasználatával lehetőséget teremt minden generációnak az önkifejezésre, a kedvenc járművükhöz stílusban is illő kesztyű viselésére.
A határon átnyúló együttműködés keretében a termékcsalád fejlesztése és a brand felépítése valósult meg a tervezéstől a csomagoláson át a kész termék piaci bevezetéséig, a hagyományos reklámtól egészen az online marketingig. Az egy éven át tartó projekt során új autós, motoros, biciklis bőrkesztyűket fejlesztettek ki, amelyek Pécsen a Zsolnay Kulturális Negyedben a Szilvio Kft, 1861 Kesztyűmanufaktúrában egy bemutató keretében tekinthetők meg.
A projekt a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország-Horvátország Együttműködési (B-Light) Program keretében valósult meg.