. Ma Ervin napja van.
A ma helyett a holnapután legyen a cél
2018-09-18 23:51:53
A ma helyett a holnapután legyen a cél

A ma helyett a holnapután legyen a cél

A legújabb trendek,  a legjobb gyakorlatok, valamint  a minőségi kapcsolatok építésének lehetőségei kerültek terítékre a Pécsett megrendezett a Big Marketing Day– II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencián.


A konferencia szervezői az előadások témáit is úgy válogatták össze, hogy olyan tudást és tippeket adjanak a résztvevőknek, amelyekkel eredményesebbé tehetik  vállalkozásaikat. Az online jelenlét mára már a vidéki kisvárosokban is elengedhetetlenné vált, ugyanakkor megállapítható, hogy noha a legjelentősebb üzleti problémák megoldásában hatékony segítséget nyújthatnak a különböző közösségi felületek és online marketing eszközök, azokat valóban kevés cég használja tudatosan és célorientáltan.

Mint Erős Gábor, a Big Marketing Day főszervezője, az RG Stúdió Kft. online marketing stratégája elmondta,  a konferencia ötlete tőle származik, a cél a pécsi, baranyai cégek  egyfajta szemléletváltásának elősegítése, hogy ne a ma, hanem a holnapután  határozza meg mindennapjaikat. A holtponton szeretnénk átbillenteni őket,  s ráébreszteni a cégvezetőket arra, hogy az online a márkaépítés fontos helyszíne. Kitért arra is, a cégük tizennyolc éve van a piacon,  mára az ügyfeleik 90 százaléka budapesti, pedig a megyében sok olyan vállalkozás működik, amelyek megértek arra, hogy az országossá terjesszék ki tevékenységüket.


Szólt arról is,  az elmúlt időszakban számos előadást tartott ebben a témakörben, egyre több pozitív visszajelzést kap. Minden egyes alkalommal arra hívta fel a résztvevők figyelmét,  hogy ők csak az ötlet megvalósításához tudnak módszereket ajánlani. Az első legfontosabb lépés azonban a sikerhez vezető úton, hogy képesek legyenek megfogalmazni mire van szükségük ehhez, csak ennek ismeretében tudjanak kérdezni. Ismerjék a mozgásterüket, s  legyen a cégnél egy belső ember, akinek az elsődleges feladata a márkaépítés.  A cég vezetőkkel folytatott beszélgetések pedig segítenek abban, hogy szembesüljenek a hiányosságaikkal. Az ötlet megvalósításához ugyanis,  csak ezek ismeretében tudnak  módszereket ajánlani.


A konferencián szó volt, a személyes kapcsolatok fontosságáról a digitális világban, valamint arról miként alkalmazzuk a leghatékonyabban a különböző hirdetési  lehetőségeket, hogy a vállalkozásoknak a Facebookon vagy a Google Ads segítségével,  vagy esetleg mindkettőt igénybe véve érdemes-e hirdetniük. A résztvevők „pörgős utazást” tehettek a Social Media világában,  betekintést kaptak arról, mit jelent az üzleti élet online marketing nélkül, s hogy egyénileg miként kell alkalmazkodniuk az online világhoz.

Utoljára frissítve: 2018-09-18 23:54:27

További híreink
Április 11. a Parkinson betegek világnapja
Nem csak az idősek betegsége. Ígéretes új módszerek, nagy társadalmi hiányosságok a Parkinson-kór kezelésében
2024-04-11 22:55:44, Hírek, KÖZ-TÉR Bővebben
Világszenzáció: Karikó Katalin után egy nappal újabb magyar tudós kapott Nobel-díjat
Kutatótársával, az amerikai Drew Weissmannel megosztva Karikó Katalinnak ítélte a Svéd Királyi Akadémia a 2023-as fiziológiai-orvostudományi Nobel-díjat a mRNS-alapú orvo...
2023-10-03 17:21:29, Hírek, KÖZ-TÉR Bővebben
A tangó tüzében izzik ismét Pécs
Ismét várja az érdeklődőket a Pécsi Nemzetközi Tangó Ünnep, immár harmadszor.
2023-09-29 02:19:13, Hírek, KÖZ-TÉR Bővebben

Hozzászólások

Még nem érkezett be hozzászászólás! Legyen ön az első!

Hozzászólás beküldéséhez kérjük lépjen be vagy regisztráljon!
Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
A smarthome, azaz az okosotthon lesz a XVII. Pollack Expo fókuszában amit április 18. és 19.között rendeznek m...
Bővebben >>