PÉCSI HÍRHATÁR - Vanda után jöhet Bella

PÉCSI HÍRHATÁR
   
 2024.04.26.
 Péntek
Ma Ervin napja van.
Holnap Zita napja lesz.
   EUR árfolyam
   ;/Rate Ft
   CHF árfolyam
   /Rate& Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2021. 11. 21. 19:56     


Vanda után jöhet Bella
Mesterséges intelligencia a beteg utak gyorsítására, a hazai egészségügyben először foglalt szemészeti rendelésre időpontot Bella.

A hazai egészségügyben először foglalt szemészeti rendelésre időpontot Bella, a Pécsi Tudományegyetem és a T-Systems közös fejlesztésű mesterséges intelligencia(AI) megoldása.

A virtuális asszisztens a recepcióra érkező telefonokat kezelte, kikereste és lefoglalta a megfelelő időpontot vagy kérdés esetén a recepcióshoz irányította a hívót. Az egyszerre több hívást is fogadni képes Bellától az adminisztratív terhek jelentős csökkenését várja az intézmény.

A technológiai fejlődésnek köszönhetően a jövőben nagy hangsúlyt kap a minőségi járó beteg szakellátás és az egynapos beavatkozások fejlesztése, aminek nyomán megnövekedhet az ellátottak száma is. A Vandával szerzett tapasztalatokat is beépítették az új megoldásba. A beteg utak kialakításában és irányításában éppen ezért nyújthat nagy segítséget egy olyan fejlesztés, amely emberi beavatkozás nélkül képes az ügyintézési folyamatokat kezelni.

Erre már van példa a távközlési cégnél, ahol Vanda, a virtuális asszisztens már jó ideje szerves része az ügyfélszolgálatnak. Az itt szerzett tapasztalatokat használták fel az ugyancsak mesterséges intelligencia alapú, időpontfoglaló szolgáltatás, Bella megalkotásához.
A projektet 2019 nyarán indította el az Pécsi Tudományegyetem és a digitális szolgáltató azzal a céllal, hogy megvizsgálják, egy teljesen automatizált időpont foglalási folyamat segítségével hogyan csökkenthető a klinikai telefonos ügyfélszolgálat leterheltsége.

 

Bella, a T-Systems már a mindennapokban alkalmazott másik digitális asszisztenséhez hasonlóan, képes szóban kommunikálni a pécsi egyetem szemészeti klinikájára telefonálókkal, gyorsítva és leegyszerűsítve a telefonos időpontfoglalást. Bella a nap 24 órájában adott időpontot a betelefonálóknak. Amennyiben a beteg nem volt kellően informált, vagy nem időpontot akart foglalni, a digitális asszisztens az egyetem recepciós munkatársához kapcsolta a hívót. Minden sikeresen foglalt időpontot kérésre SMS-ben is nyugtázott a rendszer. A lefoglalt időpont előtt 2 nappal emlékeztető SMS-t kapott a páciens, erre küldött válasz üzenettel egyszerűen lehetett lemondani a foglalást. Bella révén a telemedicinát végző orvosokhoz is gyorsan eljutott a hívó, rövid idő alatt jutott ezáltal személyes találkozás nélkül szakorvosi javaslathoz és receptekhez, továbbá vizsgálati időponthoz is szükség esetén.


További hírek

  Az unió történetének legnagyobb bővítése
2024. 04. 24. 17:17 pecsi-hirhatar.hu
  Nagyobb védelem az egyre kifinomultabb emberkereskedelem ellen
2024. 04. 23. 19:19 pecsi-hirhatar.hu
  Díjátadó borkóstolóval színesítve
2024. 04. 21. 21:49 pecsi-hirhatar.hu
  Különleges koponyasebészeti eljárás csak Pécsen
2024. 04. 19. 09:15 pecsi-hirhatar.hu
  Halas tanösvény a pécsi Malomvölgyi parkerdőben
2024. 04. 18. 21:05 pecsi-hirhatar.hu
  Középpontban az okosotthon
2024. 04. 16. 21:09 pecsi-hirhatar.hu
  Nemzetközi díjra jelölték Bacskó Tündét
2024. 04. 13. 22:04 pecsi-hirhatar.hu
  Április 11. a Parkinson betegek világnapja
2024. 04. 11. 22:55 pecsi-hirhatar.hu
  A versek veszik birtokba a várost
2024. 04. 09. 21:59 pecsi-hirhatar.hu
  Kiemelt elismerés a Pécsi Tudományegyetem innovációjának
2024. 04. 06. 20:40 pecsi-hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport